Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат, трудно палене и свиреща спирачка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от changer Покажи съобщение
    Още не. Казаха ми ,че таблото не показва вярно и съм склонен да повярвам, защото в момента както е студено пак вдига странни температури от време на време. Водната помпа е проверена и е наред. Антифриз си има, резистора си бачка. И каквито и стойности над 90гр. да показва таблото, след загасяне и запалване на момента , стрелката застава точно на 90гр...Дразни ме , очите ми постоянно следят стрелката и докато не я вържа на компютър да видя какво показва там като стойности все ще ми е тегаво...
    Не в таблото е проблема колега,а в температурния датчик.
    Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

    Comment


    • #17
      Според мен чуваш 2ра степен.
      Провери си релетата(едното е в моторния кош,другото е на бушонното табло)
      146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

      Comment


      • #18
        При мен си работят и първа и втора степен. Проверил съм и релетата - не е от тях.
        Трябва да проверя датчика явно.
        145 QV
        sigpic

        Comment


        • #19
          Втора степен я чувам единствено като включа климатика, което мисля , че е показател за това ,че работи(а и съм с нов резистор все пак)? Температурния датчик ми е на мушката и надявам се съвсем скоро ще го сменя.

          P.S. В аxm-auto ми излизат Датчик температура въздух и Датчик темп. за инжексиона, кое от двете ми трябва ? Логично е да е първото, но каква е ролята на втория?
          Last edited by changer; d.m.y г., 13:37.
          145 1.6 T.S. 99'

          Comment

          Working...
          X